فرشته یا فـــــــــاحشہِ ؟
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

 

چایت را بنوش
نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو
مشتی کاه می‌ماند
برای بادها…

.

.

.

.

.

آن گاه که در آغوش تـــــو بود . . . فرشتـــه اش میخواندے
حــــــــــالا که در آغوش دیگریست . . . فـــــــــاحشہِ ؟

.

.

.

.

.

وقتى با یک دست
 نقاب هایشان را نگه داشته اند
و با دست دیگر
کلاه بر سرم مى گذارند
انتظار زیادیست
که بخواهم نوازشم کنند…!

 



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:37---5 مهر 1392
اینقدر دلم از بازی روزگار پُره که نمیتونم گله هاشو برروی کاغذ بنویسم

با دوتاپست جدید آپم خوشحال میشم بیای

دارم میرم اگه بیای همه چی رومتوجه میشی بابت تمام خوبیهات ممنونم
پاسخ:kho0bi az shomas:(((((((((((((((((


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:56---29 شهريور 1392
بر آنچه گذشت ، آنچه نشد ،

آنچه ریخت حسرت مخور !

زندگی اگه آسان بود با گریه شروع نمی شد !!!


پاسخ:zendegi ba gerye sho0ro0 O ba dard payan miyabad...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:56---29 شهريور 1392
دوستان واقعی مثل صبح هستند ، نمیشود

تمام روز آنها را داشت ، اما مطمنی که

فردا ،هفته بعد و تا ابد هستند.


پاسخ:pas in do0stan vagheei kojan ke ma nemibinim?


masoud1616
ساعت10:06---29 شهريور 1392
می گویند:



خوش به حالت!



از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!



نمی دانند بعضی دردها



کمر خم می کنند، نه ابرو…
پاسخ:ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ …


masoud1616
ساعت10:05---29 شهريور 1392


حوصله ام برفی ست!



با یک عالمه قندیل دلتنگی,



از گوشه های دلم آویزان!



آهای!



کافی ست ” کمی “ها کنی که ” آب”شوم!…
پاسخ:جدایی نادر از سیمین “اسکار” میگیرد و جدایی تو از من “جانم” را …


masoud1616
ساعت10:04---29 شهريور 1392
از باران نه نگویید با ترانه می سرایم این ترانه جور دیگر



باز باران بی ترانه دانه دانه بر بام خانه



یادم آید روز باران پا به پای بغض سنگین تلخ و غمگین دل شکسته اشک ریزان عاشقی سرخورده بودم



می دریدم قلب خود را



دور می گشتی تو از من



با دو چشم خیس و گریان



می شنیدم از دل خود این نوای کودکانه



پر بهانه زود برگردی به خانه



یادت آید هستی من آن دل تو جار می زد



این ترانه باز باران باز می گردم به خانه
پاسخ:هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد ؛ به گمانم جایت بینهایت خالیست !


masoud1616
ساعت10:03---29 شهريور 1392
آموخته ام که خداعشق است





وعشق تنهاخداست



آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم



خداباتمام عظمتش



عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم



آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم



خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته



آموخته ام که زندگی دشواراست



ولی من ازاوسخت ترم...
پاسخ:همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ، چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه …


masoud1616
ساعت20:53---27 شهريور 1392
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است. از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده، در این سکوت حقیقت ما نهفته است، حقیقت تو و من!


پاسخ:اعتراف می کنم عاشقت نبودم ، هنوز هم شاید نباشم اما اعتراف میکنم مرگ را بارها در نبودنت زیسته ام … مرگ همان تویی هستی وقتی که نیستی ! .


masoud1616
ساعت10:57---27 شهريور 1392
امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان .

یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد!

پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری!

یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت،نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!

طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد!






پاسخ:khkhkhkhkhkhkhkh:))


مهدیه
ساعت11:37---26 شهريور 1392
slm azizam webet khoshmele
linket kardam
shomam link kon plz


احسان
ساعت18:44---24 شهريور 1392
اپممممم

مریم
ساعت23:36---23 شهريور 1392
سلام دوست عزیز
وبت قشنگه
لینکت کردم
اگه وقت کردی لینکم کن


masoud1616
ساعت1:28---22 شهريور 1392

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟؟؟


احسان
ساعت15:40---17 شهريور 1392
اپمممممم

masoud1616
ساعت22:17---15 شهريور 1392

•*♥♥♂بنام خداوند تاریکی ها♀♥♥*•.سلام خوبی؟فانوستو بردار... آروم پشت سرم بیا...بیا....هیسسس.. آروم..کسی نفهمه...بیا تو وبلاگ تاریک من.کفشاتو همونجا در بیار....از وبلاگ خوشملت خوشم اومد به وبم بیا بگو با چ اسمی لینکت کنم.........اگه دوست داری با این اسم منو لینک کن..........

سکوتــــــم پر از ناگفتـــــه هاستــــــ .....رفتی بیرون درم ببند


masoud1616
ساعت20:05---13 شهريور 1392
•*♥♥♂بنام خداوند تاریکی ها♀♥♥*•.سلام خوبی؟فانوستو بردار... آروم پشت سرم بیا...بیا....هیسسس.. آروم..کسی نفهمه...بیا تو وبلاگ تاریک من.کفشاتو همونجا در بیار....از وبلاگ خوشملت خوشم اومد به وبم بیا بگو با چ اسمی لینکت کنم.........اگه دوست داری با این اسم منو لینک کن..........

سکوتــــــم پر از ناگفتـــــه هاستــــــ .....رفتی بیرون درم ببند
[Web] -


masoud1616
ساعت18:32---13 شهريور 1392
•*♥♥♂بنام خداوند تاریکی ها♀♥♥*•.سلام خوبی؟فانوستو بردار... آروم پشت سرم بیا...بیا....هیسسس.. آروم..کسی نفهمه...بیا تو وبلاگ تاریک من.کفشاتو همونجا در بیار....از وبلاگ خوشملت خوشم اومد به وبم بیا بگو با چ اسمی لینکت کنم.........اگه دوست داری با این اسم منو لینک کن..........
سکوتــــــم پر از ناگفتـــــه هاستــــــ .....رفتی بیرون درم ببند


nazanin
ساعت19:35---11 شهريور 1392
salam sana jooonam.mamnoon ke sar zadi.bebakhshid age dir kardam netam kharab boood.mano link kon

montazeretam


mahsa
ساعت13:47---11 شهريور 1392
سلام...15 شهریور تولد عشقمه توهم دعوتی
خوشحال میشم بیای منتظرم....


کاترین
ساعت17:44---10 شهريور 1392
بدو بیا اپم[بوسه]

فــرکانس
ساعت18:59---9 شهريور 1392
سلام دوست عزیز
وب زیبای دارین
دوست من انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم
خوشحال میشم عضو انجمن بشید
به امید روز های بهتر
http://ferekans98.ir/


sadaf
ساعت10:34---9 شهريور 1392
خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .


احسان
ساعت23:43---8 شهريور 1392
اپممممم

نازگل
ساعت14:36---8 شهريور 1392
عزیزم وبت خیلی خخووووووبه موفق باشی اجی

محیا
ساعت19:28---4 شهريور 1392
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپم آآآآآآآآآآآآآجییییییییی بدو بیاااااا

star
ساعت9:30---4 شهريور 1392
slm vebe ghashangi dari age dostdashti be vebam sar bezan tabadol link konim

احسان
ساعت23:38---3 شهريور 1392
اپممم

محیا
ساعت22:22---2 شهريور 1392
شلاااااااااااااااااااااااااااا ام آجی عالی بود لینک شدی.

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:56---2 شهريور 1392
اين روزها هوا باراني است

و من به دنبال رد قطره باراني که بر لبانم چکيد

تشنگي زمين را چشيدم .....

اين روزها حال و هواي شهر کمي بي تاب است .

درست مانند من ...

که گاهي سحرها خواب زده مي شوم

و وقتي از خواب مي پرم

تمام ذهن و هوشم را زمان برده است به رويايي دور ..

اين روز ها سکوت را بيشتر از هر چيز دوست دارم ....


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:55---2 شهريور 1392
دلم نگرفته.

اما نمی دانم ترس است یا بی خیالی یا توهم یا..

فقط سپرده ام همه چیز را دست خودش.

این ریش.. و این قیچی..!

می دانم اگر "او" بخواهد همه چیز درست می شود.

و هر آنچه "او" خواست یعنی درست شدن همه چیز..

و این تنها نقطه آرامشم و بزرگ ترین آن است..


star
ساعت10:49---2 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari age khasti tabadol link konim
پاسخ:azizam addreS??????


سعید
ساعت16:41---30 مرداد 1392

پاسخ:o0kh kheshalaT keshidaM


سعید
ساعت16:15---30 مرداد 1392
کو لینکم نکردی؟من لینکت کردم
پاسخ:baW linKe avali kE!!!!


احسان
ساعت13:41---30 مرداد 1392
زیبابود مرسی راستی اپم
پاسخ:baJe alan miaM!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 30 مرداد 1392 ساعت 11:54 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤